2012. február 29., szerda

Különleges kisebb méretű (36-38) menyasszonyi - Jelenlegi ára: 34 000 Ft

Júliusi esküvőmön viseltem a menyasszonyi ruhát. Saját elképzelésem szerint varrták, rajtam kívül senki nem hordta. ujjatlan, a felső része hímzett muszlin anyagból készült, a hímzéseken pici fehér gyöngyök és néhány pici rózsadísz található. A ruha, maga, ripszatén anyagból varródott (egy ilyen anyagú ruha szalonokban 100 ezer ft körül van). A-vonalú, jobbra tolt hatású, a has részén ráncolódik jobbra, dupla hatású, a felső része szatén szalaggal szegélyezett, rajta ugyanolyan rózsák találhatók, mint a felső részen. A ruha legalján csipkevarrás van, amit szintén  a varrónő saját kezűleg varrt. Tartozik hozzá egy bolero, ami álló nyakú, mell alatt ér, pici ujjú. Adok hozzá kis táskát, ami a ruha anyagából készült és ugyanolyan csipke van rajta, mint a ruha alján. A fátylat is varrattam, nagyon egyszerű, szélein apró gyöngyök és pici rózsák találhatók. Adom hozzá a kesztyűt is. Féláron árulom, abroncs nincs hozzá, de azt én is béreltem 4. 000 Ft-ért. Kitisztítva, szép állapotban kínálom. Menyecskeruhámat is megtalálod, ami szintén varratott, egyedi, taftból készült (a taft ruha szalonokban szintén nagyon drága). Cipőmet is eladnám, ami 35. 000 Ft volt boltban, itt fillérekért megkaphatod. Ha esetleg az árral van problámád, megbeszélhetjük. Pontos méreteket is szívesen írok!



Jelenlegi ára: 34 000 Ft

Az aukció vége: 2012-03-11 09:45
. Különleges kisebb méretű (36-38) menyasszonyi - Jelenlegi ára: 34 000 Ft